Online bestellen
Online bestellen bij VitaDier zo gepiept. Dit kan 24 uur per dag en 7 dagen per week.
Je kunt de producten tot een maximaal gewicht van 60 kilo snel en gemakkelijk via onze website bestellen, maar mocht dit niet lukken dan staat onze klantenservice paraat om je bestelling te verwerken. Dit kan je doen door de productnaam, kleur, maat en het factuur-en afleveradres door te mailen naar info@vitadier.nl. Je hebt dan wel te maken met een langere verwerkingstijd i.v.m. de betaling van je order. Heb je een bestelling boven de 60 kilo dan kan het zijn dat hier extra leveringskosten bij komen, welke achteraf aan je gefactureerd worden.

Online bestellen doe je door de gewenste producten toe te voegen aan je winkelwagen. Dit kan door bij het product zelf op "bestellen" te klikken. Uiteraard nadat je de gewenste kleur, maat en aantal hebt aangegeven! Wil je weten wat je allemaal al geshopt hebt? Het maakt niet uit waar je je precies bevindt op de website, je winkelmandje staat altijd rechts boven in. Ben je iets te enthousiast geweest met bestellen? Geen paniek, verwijder het product uit je winkelmandje door naast het artikel op het kruisje te klikken.
Wanneer je helemaal uit geshopt bent kun je vanuit de winkelwagen doorgaan naar de kassa.

Een bestelling plaatsen kan alleen met een account.
Wil je een account aanmaken? Dan kan door helemaal rechts boven in de hoek op 'login' te klikken of tijdens het bestelproces een nieuw account aanmaken. Wanneer de registratie is voldaan ontvang je een bevestiging per mail. Super handig want hierin staan je gebruikersnaam en wachtwoord. Bewaar deze dus goed!
Wanneer je al een account hebt dan kun je tijdens het bestelproces jezelf inloggen of anders helemaal rechts boven in de hoek bij de button inloggen.

Controleer bij stap 3 Besteloverzicht of alle gegevens juist zijn en selecteer een betaalwijze en afleveroptie. Ga je akkoord met de algemene voorwaarden? Dan kan je de bestelling afrekenen. Hiervoor wordt je doorgeleid naar een pagina van CCV Payments. Daar wordt de betaling verder veilig afgehandeld. 

Makkelijk toch? Je ontvangt tot slot nog een orderbevestiging per mail.
We verwerken je bestelling zo spoedig mogelijk en je kunt het vervolgens binnen enkele werkdagen in huis verwachten. Gekozen voor afhaling in onze winkel? Dan ontvang je een mail van ons met meer informatie hierover.

Op dinsdag en vrijdag rijd onze eigen bezorgdienst vaste bezorgroutes op Goeree Overflakkee.
Woon je buiten het bezorggebied van onze eigen bezorgdienst, dan versturen wij je bestelling per PostNL of DHL. Deze haalt van dinsdag t/m vrijdag de pakketten bij ons af. Bestel je dus voor of in het weekend, dan dien je helaas rekening te houden met een iets langere levertijd.
Diepvries producten kunnen niet per koeriersdienst verzonden worden, en leveren wij uitsluitend met onze eigen bezorgdienst binnen onze bezorgregio of kun je afhalen in onze winkel in Ouddorp. 

Verzend-/ bezorgkosten
Voor alle orders binnen Nederland rekenen wij € 4,95 verzendkosten.

Bezorgroute VitaDier bezorgdienst
Onze eigen bezorgdienst rijd elke dinsdag en vrijdag avond een vaste avond bezorgroute (18.00 - 21.00 uur). Het kan voorkomen dat wij hier wegens drukte of feestdagen van afwijken. Indien dit het geval is, ontvang je hierover altijd bericht van ons per mail.

Bezorging diepvries producten
Diepvries producten worden niet door ons verzonden, maar uitsluitend geleverd in de avonduren (18.00 - 21.00 uur) door onze eigen bezorgservice binnen ons bezorggebied. Op de dag van levering ontvangt u van ons een verzendbericht. Kunt u niet aanwezig zijn op de opgegeven leverdag, neem dan contact met ons op waar wij de bestelling neer kunnen zetten of af kunnen leveren.

Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu. Daarom wordt, wanneer het kan, je bestelling in gebruikte doos/ verpakking naar je toegestuurd.

 
Wij gebruiken cookies om het gebruik van deze website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. We slaan geen persoonlijke gegevens op.